A tanya panziónkba kerestünk fagylaltgépet

A férjemmel megörököltük nemrég a nagymamám tanyáját. Egész életét ott töltötte, minden percét annak szentelte, hogy minél szebb legyen a kis birtok. Ennek meg is lett az eredménye, ugyanis egy nagyon takaros kis lak lett a tanyából. Eleinte arra gondoltunk, hogy mi lenne, ha ideköltöznénk végleg. Úgyis olyan munkát végzünk, ami nem igényli az egy bizonyos helyben lakást, mert online munkát végzünk. Szóval akár valamilyen egzotikus szigetről is lehetne dolgoznunk a férjemmel, nem számít. Persze nem kell nekünk semmilyen egzotikus sziget, elég a nagyi tanyája. Így is tettünk, kiköltöztünk a tanyára némi felújítás után, ami tényleg minimális volt, hiszen a mama egész életében modernizált. Nem a megszokott nénike volt, mindig igyekezett haladni a korral. Bár a házikó csodálatos volt, a férjemmel kettőnknek nagynak bizonyult még úgy is, hogy néhány éven belül családot szerettünk volna alapítani. Ekkor jött az ötlet, hogy mi lenne, ha a tanya egy részéből panziót csinálnánk. A férjem először nagyon ellenkezett, mondta, hogy ő nem akar semmilyen idegeneket a környékre. Úgy történt végül, ahogy sejtettem, belátta, hogy igazam van, nincs értelme annak, hogy csak ketten vagyunk ezen a hatalmas birtokon, mikor akár egy kis panziót is csinálhatnánk az egyik részből. Nem is kell egész évben, elegendő mondjuk tavasztól nyárig, télen pedig mi magunk is pihennénk. Az sem elhanyagolandó, hogy így bejönne egy kis plusz bevételünk. Aki családi házban lakik, annak szerintem nem kell magyaráznom, hogy a felújítási munkáknak sosincs vége.

A férjemnek jutott eszébe az ötlet, hogy mi lenne, ha a nyári szezonra beszereznénk egy fagylaltgépet, úgyis nagyon sok a gyerek a vendégek között. Én ezen nagyon jót nevettem, mert tudtam, hogy csak részben ez az indok, a másik pedig az ő fagyiimádata. A férjem, ha tehetné, éjjel – nappal fagylaltot enne, akár csak egy gyerek. Mindenesetre nem vetettem el teljesen az ötletet, úgy voltam vele, hogy ha találunk jó áron fagyipultot, akkor akár egy próbát meg is érhet. Mondtam a férjemnek, hogy ha már kitalálta ezt a szuper ötletet, akkor feküdjön rá ő a témára, és vegyen egy fagyipultot. Azt hittem, ezzel annyiban is marad a dolog, hiszen hol találna fagylaltgépet jó áron? Ám kellemes meglepetés ért, amikor néhány óra múlva kiszaladt a szobából, mondván, sikeres volt az akció. Ugyanis rátalált az rdealer.hu oldalára, ahol árulnak egy csomó gépet, többek között fagylaltpultokat is. Mondtam, hogy ez mind szép és jó, de attól még nem engedhetünk meg magunknak egy új gépet több százezer forintos áron. Erre azt felelte, hogy a legjobb az egészben az, hogy ezen a weboldalon árulnak használt gépeket is azoknak, akik hozzánk hasonló helyzetben vannak, vagyis nem tudják megengedni maguknak az új gépeket. Ráadásul nem feltétlen kell látatlanban megvenni a fagylaltpultot, ugyanis az rdealer.hu-nak van egy kiállító terme a telephelyükön, ami Tapolcán van. Be is dobta a férjem az ötletet, hogy mi lenne, ha hétvégén el is mennénk megnézni azt a fagyigépet, amit kinézett. Mondtam, hogy ha úgy gondolja, akkor részemről nincs akadálya, de először nézze meg a pontos nyitvatartási időt, mert jártam már úgy, hogy elmentem valahova messzire, és a bolt messze volt. Ugyan némi szemforgatással, de megtette, amit kértem, és milyen jól tette. Ugyanis az rdealer.hu honlapján olvasható a nyitvatartási idő, és eszerint nincs nyitva az üzlet hétvégén. Jó sokat utaztunk volna feleslegesen, így örültem, hogy fel van tüntetve a nyitvatartás.

Kértem, hogy mielőtt bármi fontosra szánnánk el magunkat, először olvassunk kicsit utána magának a cégnek, amely ezeket a gépeket forgalmazza. Hiszen ki tudja, az ember sosem lehet elég óvatos, annyi szélhámos van sajnos napjainkban. A férjem megnyugtatott, hogy ő már korábban ennek utánanézett, és azt olvasta, hogy az rdealer.hu már több, mint 20 éve van a piacon, és egy családi vállalkozásból nőtték ki magukat azzá a sikeres céggé, akik ők ma. Eleinte csak nagykonyhai gépek forgalmazásával foglalkoztak, ma viszont már a legmagasabb minőségű olasz gépeket is árulják. Szerintem ez nem kis teljesítmény, és az, hogy már két évtizede tudnak működni, az arról árulkodik, hogy szorgalmasak és tisztességesek. Tehát a termékeik minőségében is lehet bízni, nekem legalább is ezek az információk ilyen pozitív dolgokat sugároznak. Érdekelt az is, hogy ha esetleg vennénk tőlük fagylaltgépet, akkor mennyi garanciára lehet számítani. A férjem mondta, hogy némi olvasás után azt találta, hogy az új gépekre a garancia egy év, a használtakra, többek között akkor a mi kinézett fagyigépünkre pedig három hónap jár. Ez első blikkre ugyan nem tűnhet túl soknak, de belegondolva egy használt gépről van szó, és ha van valami problémája, ami már amúgy is megvolt neki, akkor ez idő alatt biztos jelentkezni fog.

Elég sok mindent megtudtunk, amire az ember alapvetően kíváncsi, amikor egy ilyen vásárlásra adja a fejét, viszont még mindig ott volt az a kis probléma, hogy mégis hogyan fog hazakerülni a gép. Ugyanis nem tudtunk sajnos olyan autót szerezni, amelybe beleférne egy ilyen nagy cukrászati gép. De a férjem ebben az esetben is megnyugtatott, hogy olvasta az rdealer.hu-n, ha szükségünk lenne kiszállításra, akkor nincs más dolgunk, mint szólni a cég munkatársainak, és ők segíteni fognak nekünk megoldani a problémánkat. Miután megbeszéltünk mindent, azt is többek között, hogy mikor fogunk leutazni a telephelyre megtekinteni a kinézett fagylaltgépet, a férjem ment tovább a dolgára, én pedig egy kicsit maradtam még az oldalán, hátha találok még valami érdekeset. Így találtam rá az rdealer.hu Blog oldalára, ahol nagyon érdekes cikkeket lehet olvasni mindennel kapcsolatban, ami gasztronómia. Én egy olyat olvastam el, ami arról szólt, hogy hogyan lehet eredeti olasz főzött fagyit készíteni. Nagyon informatívnak találtam, és örültem, hogy rábukkantam, hiszen a jövőben fogok tudni ebből a tudásból profitálni, amikor a vendégeinknek készítem a fagyit. Nem is gondoltam volna, de a vásárlás és a kiszállítás során minden pontosan úgy ment, ahogyan azt a weboldalon ígérte az rdealer.hu vállalata. Pedig nem kellett volna valószínűleg semmi miatt aggódnom, hiszen nem csak úgy maradtak fenn ilyen sokáig a piacon, hanem oka van ennek. Az ügyfélszolgálat is nagyon segítőkész volt, amikor volt néhány kérdésem, amire nem találtam a választ a honlapon. Az elérhetőségüket sem kellett sokáig keresnem, elég gyorsan rá lehet bukkanni a weboldalon. Ennek is nagyon örültem, mert bosszantó tud lenni, amikor az ember csak keres és keres egy e-mail címet vagy egy telefonszámot, de sehol sem találja. Alig várom, hogy az új fagyigéppel nyáron finomabbnál finomabb fagylaltokat készítsünk.